keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Tilkkuilua

Tai oikeastaan mieheni ihmetteli kahdesta kankaasta tehtyä uimakassiani,onko tuo tilkkuilua. Tosi tilkkuilijat voisivat olla sitä mieltä ettei, mutta onneksi kangaspalojen määrä ei ole kriteeri Päivölän kurssilla.
Alaosa kassista vahakangasta. Narun nappasin takkini helmasta opettajan kauhistukseksi. Takki on muutenkin kireä, mihin minä kiristysnauhaa tarvitsen? No kassiin tietysti. Värikin oli oikea.




Tämän ihanan idean sain kurssitoverilta (''Elennah tilkkuilee''). Tämä mahtava idis ansaitsi voittonsa neulatyynykisassa. Mahtava idea ja jopa minun toteutettavissa! Tästä olen ihan ylpeä, aikas hieno tuli. Nauha häälahjapaketistamme.



Lisäksi tein kansion päällisen. Tämä vähän epäonnistui kankaan liukkauden ja tekijän kiireen vuoksi, mutta tulipahan kokeiltua.

Kiitos kurssilaisille mukavasta seurasta!

2 kommenttia:

  1. Kiitos mukavasta kurssiseurasta Sofia! Kyllä oli ihan mielettömän kiva viikonloppu!
    Ah, nyt vasta tajuan tuon neulatyynyn idean, kun näen sen kuvissasi. Olin kai vähän hitaalla??
    Tuon uimakassin ohje on nyt tarkassa tallessa, sellaisen aion tehdä minäkin!
    Mutta mihinkäs se gps-säilytin unohtui tästä postauksesta? ;o) Käytössäkö jo?

    VastaaPoista
  2. Ei ole pussukka käytössä,mutta minusta se ei oikein onnistunut. Kuva meni huonoon kohtaan (ei tullut mieleenkään, edes opelle, että olisi mallannut kuvan nätisti kylkeen) ja muutenkin värit ei oikein rimmanneet. Mutta tuo pussi tulee kuitenkin vain laatikkoon säilyttämään gps:ää, joten ei niin nuukaa.
    Huomenna pääsee uimakassi käyttöön, kun minulla on vesijumppa ja perään vauvauinti.

    VastaaPoista